یه خداحافظی تلخ..!!






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

http://up.iranblog.com/images/lgq0etoelul80193nsf3.jpg

 

باز با یاد دو چشمت شب من رنگین است
فکر تنهایی تو،گریه ی تو،سنگین است

چشم من وسعت چشمان تو را هیچ نداشت
تو برو گریه نکن قسمت ما هم این است

قسمت این است که ما خاطره ساده شویم
نرسیدیم ولی خاطرمان شیرین است

هر شب از پشت نقابی که به عشقت بستم
کارم افسوس بر این عاقبت ننگین است

با دلی شکسته یک روز تو باید بروی
یک خداحافظی تلخ تمامش این است

 



نظرات شما عزیزان:

تنهای متفاوت
ساعت14:57---18 بهمن 1390
جالب بید عزیز به منم سر بزن

توهمات
ساعت21:10---17 بهمن 1390
راز عشق را


در


چشمان



پر تپشش




خواندم






همانا





گریستن






چشمانش





را زیبا کرده بود






و من فریب چشمان اشک آلودش را خوردم






منتظرتم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 11:51 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com